Avatar billede toranaga Nybegynder
02. marts 2007 - 14:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man flytte print job fra én kø til en anden?

Vi har nogle Windows 2000 printservere med en masse printerkøer på. Hvis nu en bruger har printet til en printkø, der er pauset, kan man så flytte printjobbet til en anden kø? Drag & drop virker desværre ikke her :?
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 01:56 #1
nej det er ikke muligt.
Avatar billede toranaga Nybegynder
27. marts 2007 - 10:02 #2
ok
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 10:06 #3
hvorfor beholder du point selv ?
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 10:09 #4
opret venligst et nyt spørgsmål i samme kategori, hvor du skriver point itl screem_brille, og i selve spørgsmålet skriver du: http://www.eksperten.dk/spm/765729 (så kan andre se at det er en lovlig point overførsel)
Avatar billede snowball Novice
29. marts 2007 - 22:42 #5
toranaga: Forklar venligst hvorfor du selv tager pointene retur selvom du fik besvaret dit spørgsmål? At svaret måske ikke lige var det du forventede, eller at screem_brille ikke havde lavet sit indlæg som et "svar" er ikke gyldig årsag til at tage pointene retur.

Du bedes derfor venligst oprette et nyt spørgsmål så screem_brille kan få point for hans svar, tak. Husk i det nye spørgsmål at henvise til dette spørgsmål, og omvendt.

Snowball / Admin
Avatar billede toranaga Nybegynder
30. marts 2007 - 09:27 #6
Han laver en kommentar og IKKE et svar! Man kan altså ikke give point til en kommentar. Derfor troede jeg ikke han forventede point for "svaret".
Avatar billede snowball Novice
31. marts 2007 - 16:49 #7
Det har du så nu fået forklaret, at det ikke helt fungerer sådan :)

Læs evt. http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Du bedes derfor venligst stadig oprette et nyt spørgsmål, tak.
Avatar billede toranaga Nybegynder
02. april 2007 - 10:38 #8