Avatar billede lvo Nybegynder
01. marts 2007 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan tilgå nogen netværk men ikke andre

Jeg har en maskine som går på vores netværk ved hjælp af ethernet netkortet uden nogle problemer, men når vi forsøger at få det til at gå på andre netværk både ethernet og trådløs får kortene godtnok ip-adresse, maske og gateway, men vi kan ikke tilgå internettet, det lykkedes en sjælden gang at få den på nettet men det er sjældent? maskinen er en Lenovo X60 med win XP, den har cisco VPN installeret. Er der nogen som har en god ide.
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
06. marts 2007 - 10:55 #1
Det ér formodentlig VPN softwaren der driller.
Prøv at disable Cisco VPN under netkortet for at se om det hjælper..
Avatar billede lvo Nybegynder
06. marts 2007 - 11:33 #2
Det var lige det som der skulle til. Hvorledes kan jeg acceptere dit svar så du kan få point?
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
06. marts 2007 - 22:45 #3
Det gør du ovre til venstre.. Husk at vælge mig i oversigten...
(Det er sikkert det der driller dig, for da det kun er mig der har nået at svre er der ingen scrolldown menu.)
Altså - Marker "samohtrelhe" (så det er blåmarkeret) og tryk på Accepter.

MVH
Samoht.
Avatar billede lvo Nybegynder
07. marts 2007 - 09:33 #4
Jeg har kun muligheden for at skrive en kommentar eller skrive et svar, der sker ingenting når jeg marker dit brugernavn i venstre side. Kan jeg jeg mangle en opsætning eller noget.

mvh
lvo
Avatar billede lvo Nybegynder
07. marts 2007 - 09:34 #5
Kan det være fordi at du skal skrive et svar og ikke en kommentar, for at jeg kan acceptere dig?

mvh
lvo
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
08. marts 2007 - 12:20 #6
Hæ du har ret :-)) Så ER det jo ikke nemt :-/
Alle gode gange 3...
Avatar billede lvo Nybegynder
08. marts 2007 - 12:41 #7
Tak for hjælpen.

mvh
lvo