Avatar billede chrolle Nybegynder
01. marts 2007 - 10:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fiber i væg

nogen der kan huske eller har et link til dem der ligger optisk fiber ind i vægen så man kan se tv på vægen ellers få sollys sendt ind?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2007 - 22:46 #1
vedr tv så leverer de fleste el selskaber i de større byer over hele landet
Avatar billede chrolle Nybegynder
02. marts 2007 - 12:52 #2
nej nej det var noget jeg hørte om at man kunne få lys ind gennem vægen eller se tv på den fordi der var lagt lysledere i..
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. marts 2007 - 21:48 #3
Se tv på væggen ?? Sende sollys ind ???

Vi har lysleder / fiber eller hvad vi kalder det, og det er nogle kabler som løber i jorden og ind til vores stue til væggen hvor der sider en boks ala adsl boks, som man kan modtage internet og tv gennem.

Hvis du kigger på http://www.dongenergy.dk/privat/fibernet/index.htm
kan du læse om det.
Avatar billede jepe Nybegynder
02. marts 2007 - 22:02 #4
Jeg vil tro du kan finde en del her - under fiber optics - det er dog ikke danske firmaer :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Light_tube
Avatar billede chrolle Nybegynder
03. marts 2007 - 16:26 #5
ja jepe lige præsis sådan men er sikker på jeg hørte om et dansk firma der skulle lave det:S ikk nogen der kemder det?
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. marts 2007 - 16:10 #6
Avatar billede jepe Nybegynder
04. marts 2007 - 19:06 #7
Eller måske coc laver noget der minder om?

www.coc.dk
Avatar billede chrolle Nybegynder
13. marts 2007 - 15:04 #8
nogen der vil have lidt points for hjælpe fandt godt nok ikk det helt rigtige men det er nok fordi det ikk er lavet endnu...
Avatar billede jepe Nybegynder
13. marts 2007 - 17:36 #9
tja, op til dig :)

---> svar

/jepe
Avatar billede ravnemor Juniormester
14. marts 2007 - 15:41 #10
Giv du dem bare til jepe ;-)