Avatar billede triumph10 Nybegynder
27. februar 2007 - 21:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

WoW Burning Crusade

Jeg sidder lidt og keder mig og har derfor opgraderet min wow til burning crusade. jeg har fået downloaded installeren. Men min pc har ikke programmet til at læse denne installer således jeg kan installere Burning Crusade og komme igang med at spille WoW. Nogen der ved hvad man skal gøre?

Undskyld spørgsmålet på denne side jeg ved ikke helt om det er i orden at stille spørgsmålet her.

Men jeg forsøger nu alligevel da jeg har betalt for at spille WoW og nu ikke kan logge ind med min acc.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
28. februar 2007 - 12:46 #1
Hvad er det for en installer?
Har du købt spillet over nettet? Kan man vælge mellem flere forskellige installere?

Hvis det er en torrent fil, så skal du bruge et torrent program til det.
Avatar billede triumph10 Nybegynder
06. marts 2007 - 11:57 #2
ja jeg skulle mene jeg har betalt over nettet, således jeg kunne downloade det og installere det på min comp. det jeg så hentede var en installer fil. Om det er en torrent det ved jeg så ikke, det jeg ved er at min computer ikke kan læse den.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
06. marts 2007 - 12:16 #3
Hvad hedder installer filen?
Mest filnavnet jeg tænker på.
Avatar billede triumph10 Nybegynder
06. marts 2007 - 20:22 #4
WoW-BurningCrusade-enGB-Installer-downloader

Det er hvad filen hedder min computer kan ikke læse filen????
den er hentet fra denne side
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/download/index.html
Avatar billede triumph10 Nybegynder
06. marts 2007 - 20:35 #5
problemet er man slet ikke kan hente spillet endnu fra nettet. Man skal købe cd'en tak for hjælpen
Avatar billede triumph10 Nybegynder
06. marts 2007 - 20:36 #6
et svar så får du nogle point ellers bliver jeg nød til at give dem til mig selv.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
06. marts 2007 - 22:36 #7
Bare tag points selv, du fandt jo løsningen. Ærgeligt du må vente.
Men er jo også en del tidsfordriv :)
Avatar billede triumph10 Nybegynder
07. marts 2007 - 00:11 #8
ja tidsfordriv det er det satme... :) og til og med dyrt