Avatar billede th Nybegynder
28. maj 2001 - 12:27 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Instalations program

Ved nogen hvor man kan få fat i et program der kan lave et setup program der ligner det Windows Installer bruger i win2k?
Avatar billede terry Ekspert
28. maj 2001 - 12:37 #1
Hi th!
You obviously didnt get the answer you were looking for the last time you sent in this question.

There are a number of programs on the market, some of them freeware. But you obviously get waht you pay (or don\'t) for.

One of the best and I also think most used is
InstallShield.

www.installshield.com

Avatar billede chump Nybegynder
29. maj 2001 - 16:35 #2
Du skriver på engelsk ? hvorfor ? Kan du ikke skrive på dansk jeg er hære dårlig til engelsk fordi jeg gik ud af 7. klasse og aldrig gad lave noget i timerne.
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2001 - 09:59 #3
Hej Chump!
Hvorfor? Jeg er englænder, og mine engelske er ikke helt perfekt, det går også hurtiger at skrive på engelske.
Men jeg håber th kan forstå mig!

terry
Avatar billede th Nybegynder
30. maj 2001 - 10:40 #4
Jeg kan saktens forstå dig :)
Men jeg skulle helst finde et program der er gratis, da jeg ikke lige har nogen penge til overs :(
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2001 - 11:08 #5
th, I cant remember from your last question, if anyone said that VB6 does come with a setup-kit.

Were the shareware/freeware not good enough?
Avatar billede adagio Nybegynder
30. maj 2001 - 12:36 #6
Jeg har en freeware installalerings program her:

http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?lngWId=1&txtCodeId=22936

Jeg ved ikke hvordan programmet er, men det fik topkaraktere på planet-source-code.
Avatar billede winman Nybegynder
31. maj 2001 - 14:19 #7
jeg har 3 ord til dig TH : Package & Deployment Wizard.
Programmet ligger sammen med VB6 det er også et godt program...men ellers skulle du måske prøve MS hjemme side for at se om der er opdatering til Wizarden ?????
Du kunne jo også bare Cr.... installshield.exe...
eller findes der ikke efter min mening nogen programmer som ligner det fra w2k uden at de koster penge.......:o(
Avatar billede adagio Nybegynder
31. maj 2001 - 15:04 #8
Ja de gode programmer koster altid, men der er også altid en løsning på problemet :)
Avatar billede th Nybegynder
01. juni 2001 - 12:51 #9
terry  >>  Jeg har ikke downloadet det endu, da det fylder temelig meget. Men nu prøver jeg at få en med en ordentlig forbindelse til at downloade det. Men er der ikke nogle begrænsninger i shareware udgaven?

winman & adg >> Det var da også en mulighed... ;)

Avatar billede terry Ekspert
01. juni 2001 - 14:16 #10
th
I wasnt aware that InstallShield came in a Shareware version! If it does then I am sure there will be limitations to it, but it may suit your needs anyway. Otherwise you can contact me on 75814136 and I can maybe help you out!
Avatar billede th Nybegynder
07. juni 2001 - 20:06 #11
Beklager at jeg ikke rigtig har fået gjordt noget ved spørgsmålet, men jeg har ikke rigtig haft tid.
Avatar billede terry Ekspert
07. juni 2001 - 20:12 #12
Hi th!
Nows the time! There\'s 150 points hanging around there!
Avatar billede th Nybegynder
11. juni 2001 - 23:01 #13
Shareware udgaven af InstallShield kan vidst godt bruges aligevel (Hvis man hjælper den lidt...) ;)
Avatar billede terry Ekspert
12. juni 2001 - 19:08 #14
Thanks th, and the offer is still open if you still need help!

terry