Avatar billede klamse Nybegynder
26. februar 2007 - 18:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kopiere et program til anden computer

Hej...

Jeg har en licens til MathCad 13, igennem min skole og har programmet installeret på en maskine. Havde det også installeret på min bærbare, men blev nødt til at formatere sidstnævnte her i ferien. Jeg vil nu gerne have programmet MathCad, over på min bærbare - jeg kunne dog erfare at jeg ikke bare kunne kopiere mappen over på min anden computer. Desværre :) - men tænkte på at man måske kunne eksportere registreringsdatabase værdierne som nok ligger gemt også? Eller er der en anden måde at flytte programmet?

Venlig hilsen
Kasper Moestrup
Avatar billede peet-49 Novice
26. februar 2007 - 18:26 #1
Ligger den som en setup/exe fil, er der ingen probs i det.
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
15. marts 2007 - 22:07 #2
tror ikke du kan kopiere programmet. Spørg din admin
Avatar billede peet-49 Novice
16. marts 2007 - 07:29 #3
Et indstalleret program kan ikke flyttes.
Avatar billede klamse Nybegynder
18. marts 2007 - 18:45 #4
Du er det sådan at nogle programmer kan flyttes og stadig fungere. Nu er det såmænd ikke ferie længere og jeg har fået programmet. Ellers tak for hjælpen!