Avatar billede cryforsoul Nybegynder
26. februar 2007 - 12:47 Der er 8 kommentarer

hvordan eller kan man restore en mappe der er blevet slettet?

findes der en command eller program i fedora 6, hvor man kan restore en mappe/folder??

Kom til at slet den forkert! jeg ved i windows findes der en masse programmer :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. februar 2007 - 13:50 #1
Hvad filsystem kører du med ?
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
26. februar 2007 - 13:58 #2
jeg køre med ext2 og ext3 på de andre harddiske
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2007 - 17:20 #3
Prøv at se løsningen der virkede på http://www.eksperten.dk/spm/752558
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
26. februar 2007 - 17:44 #4
hey Helgec, så er du her , jeg takker...prøver det lige
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
28. februar 2007 - 13:19 #5
hey kan ikke lige få det til at fungere, der må der være et program til linux , der kan gøre det auto??? det med at gå ind og skrive en masse ting, har jeg ikke de store erfaringer med i linux. er stadig ved begynderst.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2007 - 19:22 #6
Jeg skal ærlig indrømme at jeg kender intet til det program jeg anbefalede, men når en masse anbefaler det må det jo være fordi det er et godt program eller også vil de ikke indrømme at de ikke kan finde ud af det
Et program som jeg ved virker er TESTDISK, men da jeg ikke får mail fra eksperten er det svært at supporte dig så hvis du mangler support så mail direkte til mig
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
06. marts 2007 - 16:57 #7
jeg prøver at se om jeg kan finde testdisk, så giver den lige en chance.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2007 - 18:20 #8
Hvordan gik det så ??