Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
25. februar 2007 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printserver på Zyxel P-335WT

hej.

Nogen der har ngoet erfaring med zyxels integrerede printserver (model p-335wt). Jeg har problemer med at skrive ud på en HP deskjet 920 C. Jeg har kontrolleret at printeren understøttes af routeren.

Jeg har fulgt instruktionsvejledningen der følger med routeren til punkt og prikke. Det lader til at når jeg opretter et printjob registrerer routeren det, men printeren reagerer overhovedet ikke.

jeg har prøvet at installere printeren både på en windows vista og en XP, begge steder uden held.

Gennem den web-baserede GUI til routeren  kan jeg se at printserveren ændrer status fra "READY" til "PRINTING". Herved slutter jeg at der i hvert fald er forbindelse til routeren.
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 15:34 #1
hvordan har du indstalleret den? de gange jeg har skull eindstallere den type printer på en printserver, der har jeg først indstalelre det lokalt på computeren, også ændret den til at passe med printserveren.
Avatar billede yaris Praktikant
13. marts 2007 - 02:03 #2
jeg har en magen til og har aldrig haft problemer.Jeg formoder at du har sat den op med den cd der følger med ruteren og ændret printerporten til en tcpip port som der står i vejledningen
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
10. maj 2007 - 22:28 #3
.
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
10. maj 2007 - 22:28 #4
lukket
Avatar billede kenp Novice
10. maj 2007 - 22:41 #5
Nu man skal sige jeg håber du aldrig har fået det løst... du har jo lige som aldrig vendt tilbage.