Avatar billede gano707 Nybegynder
25. februar 2007 - 00:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3D PDF integreret på website

Godaften

Er der nogen der kan forklare mig lidt om 3D PDF'er? Jeg tænker på den slags, som man kan hente ned på sin egen maskine og rotere og skalere. Eks.: www.prebstar.dk/Lys.PDF

Kan sådan en fil integreres på et website? Og hvordan ville I i såfald gøre? Jeg må indrømme, at jeg er lidt blank her, da jeg aldrig har hørt om funktionen/formatet.

På forhånd tak,

Preben
Avatar billede gano707 Nybegynder
26. februar 2007 - 18:26 #1
Nogen må da vide noget?
Avatar billede jernrosen Nybegynder
03. marts 2007 - 15:15 #2
Hej
Jeg har som sådan ikke erfaring med integration af 3D i PDF dokumenter, men lidt søgning på nettet gav følgende resultater, jeg håber giver lidt svar på dine spørgsmål.

Jeg ved at 3DstudioMax har nogenlunde samme funktion til indsættelse af 3D i websider; men igen, jeg har ingen erfaring med det.

http://www.kaon.com/3DPDF.html
http://www.bentley.com/en-US/Products/MicroStation/Interactive+3D+PDF.htm
http://www.renderplus.com/pdf/download.htm
Avatar billede jernrosen Nybegynder
04. marts 2007 - 05:50 #3
Hej preben igen.

Efterfølgende har jeg så ledt lidt mere på de før foreslåede links og kan se at det er link nummer 2 - MicroStation fra Bentley - der bruges.

Jeg ved ikke om det kan integreres i websider, men prøv at se for dig selv :

ftp://ftp2.bentley.com/dist/collateral/Web/composing3d.pdf
Avatar billede gano707 Nybegynder
24. maj 2007 - 15:55 #4
- lukket