Avatar billede triumph10 Nybegynder
21. februar 2007 - 18:37 Der er 1 løsning

Trådløst Netværk

Godaften.

Mit problem er!
Jeg har bestilt Cybercity internet og fået det hele til at virke fint, ved siden af det her internet har jeg købt mig en 3COM trådløs switch/hub og et 3COM netværkskort jeg har fået oprettet forbindelsen over det trådløse et par gange men ikke mere end et par minutter så hopper den af og kan ikke finde det trådløse igen.
Så lige nu sidder jeg med LAN kabel det virker men jeg vil også meget gerne have det trådløse til at virke. Samt få det sat op med en sikkerhedslås
Avatar billede triumph10 Nybegynder
24. februar 2007 - 12:25 #1
fafa