Avatar billede vandnoerden Nybegynder
21. februar 2007 - 09:34 Der er 4 kommentarer

Når jeg laver et hyperlink i et Excel/Access til adobe programmer

Hej alle i dette forum.

Er der nogen der hjælpe mig med hvorfor at et PDF-dok. lukker acrobat op og lukker det lige så hurtigt når at jeg har lavet et hyper-link i Microsoft Excel/Access?

/ vandnørden ;-}

Ps.: Jeg har også prøvet med Photoshop og der sker det samme med første at lukke programmet op for derefter at lukke det.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2007 - 17:21 #1
Har lige afprøvet at indsætte et h.link til en pdf. i et xls-ark - ingen problemer.
Du er velkommen til at sende såvel xls & pdf til: pb@supertekst-it.dk - så skal jeg forsøge...
Avatar billede vandnoerden Nybegynder
22. februar 2007 - 01:43 #2
Jamen jeg har heller ingen problemmer i at afvikle linket, men problemmet er bare at jeg ikke kan se indholdet af PDF-filen.

/ vandnørden ;-}
Avatar billede supertekst Ekspert
22. februar 2007 - 23:20 #3
Jeg ser indholdet af pdf-filen- har du prøvet at downloade en version af Adobe Reader.
Avatar billede vandnoerden Nybegynder
23. februar 2007 - 14:15 #4
Supertekst

Jeg har prøvet at lavet et hyperlink i excel på jobet til en pdf-fil og der er heller nigen problemmer idet, så det er nok bare min opsætning på win xp som er forkert, så måske en reinstallation er en løsning på mit problem.

/ vandnørden ;-}