Avatar billede Hitman Praktikant
20. februar 2007 - 21:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet Explorer vil ikke åbne nogle sider

Hej eksperter.

Vi er 2 personer som er på et trådløst netværk med hver vores bærbar.

Min ven kan ALTID gå ind på hvilken som helst side, og der er aldriv problemer med det.

Derimod har jeg problemer. Rigtig tit endda.
Mit problem er at jeg ikke kan gå ind på alle sider, plus at jeg tit ikke kan komme ind påde sider som jeg nogen gange godt kan gå ind på.

Jeg har prøvet at deaktivere min Bullguard firewall + deaktiveret Windows firewall - med uden held, jeg kan stadig ikke åbne alle sider.

Nogen der kan hjælpe her, så jeg kan komme ind på ALLE sider, som min ven kan??

På forhånd mange tak :)
Avatar billede screem_brille Novice
20. februar 2007 - 21:22 #1
hvordan er det netværk sat op ? får du en IP adresse ? hvad siger den af fejl ?
Avatar billede Hitman Praktikant
20. februar 2007 - 21:58 #2
Jeg fandt en løsning på problemet..... noget med noget forkert opsætning.