Avatar billede webudvikleren Nybegynder
20. februar 2007 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flytte rundt med vinduer og fjerne sikkerhedsbekyttelse

Hej, jeg købte lige en PC i dag med Vista. Ville høre om hvordan i alverden man flytter rundt med vinduerne, sådan man kan få den seje effekt frem dér? - hvis i forstår?

Og sidder med et andet problem også;
Når jeg overføre filer fra min bærbar til min stationære, så siger den .exe filerne ikke kan pakkes ud pga. windows gør det for sikkerheden - hvad i alverden skal jeg så gøre?

På forhånd tak,
en forvirrede vista bruger
Avatar billede zynzz Praktikant
20. februar 2007 - 20:49 #1
Måske et af de ikoner ved siden af start ?, jeg ved ikke hvad det ellers skulle være

Det andet, skyldes sikkert at det er et program vista ikke kan køre måske...
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
21. februar 2007 - 17:39 #2
Det med at flytte rundt med vinduerne, hedder vist 3d-flip, men hvordan i alverden får jeg det sat til?
Avatar billede zynzz Praktikant
21. februar 2007 - 20:36 #3
Jeg har ikke selv lige leget med det... :)
Avatar billede jojulha Nybegynder
24. februar 2007 - 23:58 #4
Windowsknap+TAB, eller CTRL+windowsknap+TAB...eksperimenter selv med forskellen :-)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. marts 2007 - 21:49 #5
"Windowsknap+TAB, eller CTRL+windowsknap+TAB...eksperimenter selv med forskellen :-)"

Ja, det kan min bror (snyyyd!! *G*), han har nemlig en større version end jeg har, og har fundet ud af det ikke virker på home basic.

Så kan jeg ikke rigtigt se nogle grund til vista, da det er rigtigt langsomt.

Smid svar efter jeg kan se dit svar var det rigtige.
Avatar billede jojulha Nybegynder
16. april 2007 - 22:38 #6
Hov...havde lige glemt....svar :-)