Avatar billede cfjensen Nybegynder
19. februar 2007 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dans Vista OEM oven på Vista Eng beta

Hejsa

Jeg har installeret Vista Home Premium på min PC - og det kører fint. Men for at få lovlig licens - og dermed aktiveret min Vista vil jeg købe en OEM (jeg skal ikke skifte bundkort/CPU inden for overskuelig fremtid) Kan jeg lægge en dansk OEM version oven på den engelske - eller skal jeg helt forfra?

Frits
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:21 #1
for at købe OEM software skal du købe en ny komputer, og det kan ikke betale sig!
Desuden, tror jeg ikke, at du kan lægge forskellige versioner ovenpå hinanden!
Avatar billede cfjensen Nybegynder
19. februar 2007 - 18:15 #2
Det er noget sludder. Man behøver ikke en ny computer for at købe Vista OEM. Man binder det blot til det bundkort man har - kan dog genaktiveres, hvis man over for MS kan sansynliggøre at det gamle bundkort er brændt af og erstattet med et magen til det gamle.
Avatar billede cfjensen Nybegynder
18. juni 2011 - 23:45 #3
Lukket