Avatar billede tiger_dk Mester
19. februar 2007 - 12:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 7 -åbner nye viduer uden man beder om det !

Hej !

Jeg har et spørgsmål ang. Internet Explorer 7, jo altså som de fleste nok har opdaget. Så kan man åbne flere browservinduer i det enkelte browservindue, og når jeg f.eks kopiere en adresse og sætter den ind i adresselinien, der hvor der stod en anden adresse i forvejen, og trykker enter, ja så åbner der et nyt vindue med den nye adresse uden man har bedt om at et nyt browervindue skulle åbne !

Jeg har set et sted, når man gør den med at sætte en adresse i adressefeltet, hvor der stod en adresse i forvejen, ja så åber der ikke et andet vidnue, men det åber bare i det samme vindue !!

Hvor kan man ændre det ?

Og lige en ting, du handler jeg meget på Ebay, og efter jeg har fået 7'eren, så logger den bare af mange gang umutiveret uden jeg beder om det ! Er det noget ekstra sikkerhed i 7'eren man skla kende til !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
19. februar 2007 - 12:54 #1
du = nu
Avatar billede sheelac Nybegynder
20. februar 2007 - 12:30 #2
Jeg tror enten er det din browser indstillinger som er (fucked up)..
Eller så har en knap sat sig fast, hm.. Lyder mærkeligt, min explorer har aldrig forvoldt mig problemer med vinduer.. Men vi kan kigge lidt på browser indstillingerne:

Funktioner -> Internetinstillinger -> Indstillinger (Faner "Skift, hvordan websider vises på faner") -> Gendan Standardindstillinger..

Derefter tjekker du om problemet stadig findes i browseren, det kan nogle gange hjælpe, hvis du har opsat det forkert..
Avatar billede sheelac Nybegynder
20. februar 2007 - 12:33 #3
Og med hensyn til dit Ebay problem, ja, så er IE7 stadig under opdatering og stadig en midlertidig beta version, der findes nogle bugs og sådan, så måske du skulle fjerne IE7 og geninstallere IE7, det hjalp på min kammerats computer, der kunne han ikke engang åbne IE, den lukkede aftomatisk igen lige efter opstart af IE.. Så prøv det..
Men ja ellers så skulle der komme efterfølgende opdateringer til IE7, men det blir nok lidt senere, men indtil videre så prøv at geninstallere..
Avatar billede tiger_dk Mester
25. februar 2007 - 16:48 #4
nope, det virkede ikke ! Prøvede det her Funktioner -> Internetinstillinger -> Indstillinger (Faner "Skift, hvordan websider vises på faner") -> Gendan Standardindstillinger..

Det er stadig det samme, du kan evt. selv prøve og se hvad jeg mener. Når du har en brower åbne, så kan du f.eks skrive www.jubii.dk og når du inde på den side, så prøve at skriv www.google.com i samme adressefelt, som i jubii.dk står i ! Hvis google åbner i en ny browser, ved siden af, så kan du se hvad jeg mener !
Det jeg mener, er at www.google.com (som bar er et eks.) skal åbne kan åbne i samme browser vindue som www.jubii.dk !
Avatar billede tiger_dk Mester
05. marts 2007 - 19:16 #5
vil du have point ?
Avatar billede tiger_dk Mester
06. marts 2007 - 18:36 #6
apparently not ! så jeg tager dem !!