Avatar billede per2edb Ekspert
19. februar 2007 - 10:39 Der er 10 kommentarer

Udfør et script efter 3 sekunder

Jeg skal have udført scriptene nedenfor (Det er en HV menu)efter 3 sekunders forsinkelse. Hvordan laver jeg scripted.
Jeg har prøvet med setTimeout men kan ikke få det til at virke.
---------------Dette skal udføres efter 3 sek ----------
<script type='text/javascript'>function Go(){return}</script>
    <script type='text/javascript' src='VerticalFrames_var.js'></script>
    <script type='text/javascript' src='menu132_compact.js'></script>
<noscript>Your browser does not support script</noscript>
Avatar billede scifo Nybegynder
19. februar 2007 - 11:54 #1
Prøv evt. at lege lidt med denne, er ikke super til JavaScript, men denne kunne måske bruges:

setTimeout("",3000);
Avatar billede per2edb Ekspert
19. februar 2007 - 12:04 #2
Den har jeg prøvet. Men hvor / hvordan skal den stå?
Avatar billede scifo Nybegynder
22. februar 2007 - 10:00 #3
Er det når du starter siden op, at der skal gå 3 sec før den starter eller hvordan?

/Scifo
Avatar billede roenving Novice
25. februar 2007 - 02:48 #4
Scripts i eksterne filer kan ikke forsinkes medmindre funktionerne i dem kaldes direkte fra siden ...
Avatar billede per2000 Nybegynder
25. februar 2007 - 11:18 #5
afslutted
Avatar billede per2000 Nybegynder
25. februar 2007 - 11:18 #6
afslutted
Avatar billede roenving Novice
25. februar 2007 - 14:46 #7
Øeh, whaddd ?-)
Avatar billede per2000 Nybegynder
25. februar 2007 - 21:11 #8
xxx
Avatar billede per2000 Nybegynder
25. februar 2007 - 21:12 #9
Hvordan giver man point?
Avatar billede roenving Novice
27. februar 2007 - 01:45 #10
Spørgeren (her pc-adm) skal acceptere den relevante brugers svar ...

-- da per2000 absolut ikke har bidraget med noget relevant, vil det kun være muligt at afslutte tråden, hvis pc-adm beder scifo om at lægge et svar eller selv lægger et svar, der kan afslutte spørgsmålet ...

-- og det lyder godt nok som en dobbeltbruger, så der må lige en anmeldelse til ,-(