Avatar billede morten222 Nybegynder
18. februar 2007 - 20:43 Der er 2 kommentarer

Hosting scripts

Hej folkens
Jeg har lavet et lille billede galleri i php, nu kunne jeg så godt tænke mig at folk kunne oprette billed gallerier på min server gratis. Sådan at man kan oprette et galleri på fx www.minside.dk/noget. Jeg har søgt rundt om på nettet, men har ikke kunne finde noget der passede til hvad jeg gerne ville. Jeg vil gerne have følgende:

Bruger:
Mulighed for at oprette sig.

Admin:
Mulighed for at se antal brugere, redigere og slette.

Teknisk:
Efter en bruger har oprettet sig skulle systemet gerne selv kunne oprette www.minside.dk/noget, og kunne kopiere mit php kode til den nye mappe og køre en sql fil.
Mulighed for at lave plads begrænsninger på fx 25mb plads.

Håber virkeligt nogen kender et system der kan dette.
(Gerne freeware!)
M.v.h
Morten
Avatar billede morten222 Nybegynder
18. februar 2007 - 20:49 #1
Lige et eksempel på hvad jeg mener:
http://www.goldenplanet.dk
Her kan man oprette en demo og systemet laver så alt klar til brugeren på få minutter.
Avatar billede wanze Nybegynder
19. februar 2007 - 00:33 #2
Jeg tvivler meget på at et sådan system eksisterer. Jeg tror du bliver nødt til at få én til at lave det for dig, hvis du ikke selv kan lave det.