Avatar billede ktolbod Nybegynder
15. februar 2007 - 16:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Load swf på onRollOverEvent

Hey,
Jeg skal loade en anden swf fil ind i min flash movie med moviecliploader klassen. Og det fungere fint nok hvis jeg gør det i onLoad eventet, men jeg vil loade filen ind i et onRollOver event, og så virker det sku ikke.
Nogen som har en løsning?

Koden:
this.createEmptyMovieClip("Container", this.getNextHighestDepth());
var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
mcLoader.loadClip("Extern.swf", Container);
Avatar billede kragekjaer Praktikant
15. februar 2007 - 16:15 #1
Hvis du laver en rollover på en knap/mc, så er "this" knappen/mc, det vil sige at din Container bliver lavet inde i this/knappen/mc.

Iøvrigt virker det uholdbart at loade noget ind på en rollOver
Avatar billede ktolbod Nybegynder
15. februar 2007 - 16:49 #2
Det er noget banner fis jeg sidder og bøvler med og et banner må jo ikke fylde alverden :)
Det driller sgu stadig.
I onload erklærer jeg mcloader klassen:
var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();

Jeg erklærer ikke containeren dynamisk mere, men har blot smit den i et tomt mc ud i roden ved navn Container.
I onRollOver prøver jeg så at smide klippet ind i containerne
mcLoader.loadClip("Extern.swf", _root.Container);

Jeg kan sgu ikke helt dreje den rigtige sti? :(
Avatar billede ktolbod Nybegynder
15. februar 2007 - 16:51 #3
Ok, jeg har fanget den Mester kragekjaer :)
det virker nu :)