Avatar billede izyr Juniormester
14. februar 2007 - 21:55 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

gratis firewall og antispyware til vista?

Jeg tænkte om nogen af jer kunne anbefale et gratis firewall og et gratis antispyware som er kompatibelt med vista?

har avg inde som antivirus....
Avatar billede zubmit Nybegynder
14. februar 2007 - 22:11 #1
ZoneAlarm er et glimrende program til antipsyware og firewall.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. februar 2007 - 22:15 #2
Kig på Avast free home, mener den kan køre i Vista.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. februar 2007 - 22:18 #3
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 02:21 #4
Kan kun anbefale AVG Free edition til antivirus: http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
Avatar billede izyr Juniormester
15. februar 2007 - 07:59 #5
ehm er avast ikk antivirus?

jeg mangler firewall og antispyware :o)
Avatar billede izyr Juniormester
15. februar 2007 - 08:00 #6
ang. zonealarm, så er det ikk lavet til Vista...
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 09:18 #7
Ja der var jeg lidt hurtigt på aftrækkeren, så ikke du havde AVG ;)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. februar 2007 - 09:44 #8
Var også for hurtig, mente det var antivirus du manglede :)
Avatar billede sascha Nybegynder
15. februar 2007 - 16:21 #9
kører avast free home på vista og det er helt fint
bruger vistas firewall da den er god
Avatar billede on1944onf Nybegynder
18. marts 2007 - 10:49 #10
jeg har et spørgsmål nok ikke lige om antivirus.
Jeg har lige købt en ny bærbar en acer med vista premium home - tror jeg det hedder?
der er en ting der undrer mig det er ang defragmentéring i vista.
Jeg har prøvet at det er mig der bestemmer hvornår disken skal defrag imens den gør det får jeg overhovedet ingen detaljer ikke andet end når den har kørt ca halvanden time skriver den at den selv bestemmer tiden når den skal defrag - er der nogen der kan gi' mig et svar på dette?
on1944onf
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. marts 2007 - 11:23 #11
izyr, tiden er gået hvad med at lukke?
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
27. maj 2008 - 12:17 #12
on1944onf det er lang tid siden, men kan anbefale dig at oprettet et nyt spørgsmål da det ikke har noget med det her at gøre...

til izyr, du gav pezz pointene selvom han egentlig ikke svare på dig spørgsmål overhovedet. hvilket system valgte du til anti spy?