Avatar billede michael_c Nybegynder
12. februar 2007 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sende pdf via phps mail funktion

Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvordan jeg kan sende en vedhæftet pdf fil med ved hjælp af php.

Jeg har tidligere ved flere lejligheder brugt mailfunktionen i php, men den tillader så vidt jeg ved ikke vedhæftede filer.

Det jeg konkrete ønsker, er at php henter nogle forskellige elementer i en sql database og så henter filen og vedhæfter den fra en server.

Håber der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. februar 2007 - 17:30 #1
Prøv at kig på: http://phpmailer.sourceforge.net/
Den understøtter:
$mail->AddAttachment("c:/temp/11-10-00.zip", "new_name.zip");  // optional name
Avatar billede michael_c Nybegynder
12. februar 2007 - 21:25 #2
Hej Jakobdo
Mange tak for svaret, hvordan er det lige du optjener pointene?
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. februar 2007 - 21:32 #3
Ved jeg smider et svar her og du trykker accept! :o)
Avatar billede michael_c Nybegynder
12. februar 2007 - 21:55 #4
Ja, men det gør jeg så
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. februar 2007 - 07:45 #5
Takker for point.