Avatar billede eltempogigante Nybegynder
12. februar 2007 - 11:49 Der er 14 kommentarer

Billigt men seriøst domænenavn

Jeg har egen server, men mangler domænenavn - derfor har jeg ikke brug for webhotel, men kun selve navneregistrering. Men det er en "skov" derude, så hvem er biligst og samtidig okay seriøse og hurtige.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. februar 2007 - 11:51 #1
Et domæne (.dk), koster altid det samme.
Hvis du registrerer det gennem gratisdns.dk, får du, som navnet antyder, gratis dns styring, hvorved du kan pege domænet på din egen IP.

Derfor vil du kun skulle betale de obligatoriske 60-70kr om året til dk-hostmaster.
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
12. februar 2007 - 11:52 #2
Hvad med .com
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
12. februar 2007 - 11:52 #3
?
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2007 - 11:54 #4
Jeg bruger GratisDNS til alle mine domæner inkl. registrering og fornyelse
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. februar 2007 - 11:56 #5
Ved ikke med prisen, men du kan også registrere .com og alle andre top-level domæner hos gratisdns.
Avatar billede venturer Nybegynder
12. februar 2007 - 11:58 #6
Leif er for hurtigt. Jeg ville også foreslå GratisDNS.
Du kan også let registrere .com domæner ved GratisDNS.dk
De koster en smule mere end .dk omæner, men ikke meget. Der gælder dog det samme at du kun betaler for selve domænet, ikke noget hosting eller administration.
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2007 - 12:14 #7
.COM koster 99,- og 89,- i fornyelse
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2007 - 12:14 #8
Avatar billede n-data Nybegynder
12. februar 2007 - 12:27 #9
Hej eltempogigante

Hvad skal du bruger af domain navn ?

Jeg kan sælge .dk, .com, .net, .org, .info, .biz, .name, .us til 75,- inkl moms
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. februar 2007 - 12:30 #10
n-data, læs venligt reglerne for Eksperten (særligt 2.1.7.1).
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede n-data Nybegynder
12. februar 2007 - 12:45 #11
hmortensen..

Normalt sælger jeg heller ikke via exp.. men da en søger en vare vil jeg da gerne tilbyde min hjælp.

den regler du henviser til er "ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale." som jeg ikke kan se har nåde med det her af gøre..
Avatar billede n-data Nybegynder
12. februar 2007 - 12:47 #12
ved godt det var denne du mente "køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen."
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. februar 2007 - 12:56 #13
Ja, det var 2.1.7.5
Avatar billede it-dk Nybegynder
12. februar 2007 - 14:09 #14
eltempogigante - Jeg bruger bl.a. selv www.intergate.dk og har flere domæner her. Priser er ok syntes jeg og så er der også gratis dns.