Avatar billede skolestofdk Nybegynder
11. februar 2007 - 14:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

logo til uniclean.dk

hejsa.. skal have lavet et logo... (ikke banner) men logo..

200 point og 350 kr, for opgaven... (hmm, eller må man kun give en af tingene??)

navn:
uniclean

VI beskæftiger os indenfor følgende område:

Vi løser alle former for oprydning af kontorer, bygninger og ejendomme.

Oprydning af byggepladser:
Udfører større og mindre entrepriser i forbindelse med grovrengøring, oprydning af affald, slutrengøring, rengøring af skurvogne, bortkørsel af affald, osv...
Avatar billede duotone Nybegynder
11. februar 2007 - 15:17 #1
hej!

for 350,- kan jeg tilbyde færdige forslag at vælge imellem - hvorefter I selv kan lave eventuelle mindre rettelser. Se eksempler på mine logodesigns på http://duotone.dk
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
11. februar 2007 - 19:03 #2
Så kom med noget:.., hvis jeg er tilfrids, overføre jeg 350,- kr. til dig!!!
Avatar billede duotone Nybegynder
11. februar 2007 - 19:07 #3
beklager - for 350,- er det take it or leave it - men du kan evt. maile jakob [at] duotone.dk hvis vi skal aftale yderligere :)
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
11. februar 2007 - 19:33 #4
ok - hvor mange forskellige logo-designs modtager jeg ved dit tilbud på 350,- ?? - er det et unikt design - "one of a kind"...
Avatar billede duotone Nybegynder
11. februar 2007 - 19:42 #5
ups - jeg ville have skrevet "4 forskellige færdige forslag" - det gik lidt hurtigt
Avatar billede bill20 Nybegynder
12. februar 2007 - 07:51 #6
Avatar billede trofo Nybegynder
12. februar 2007 - 10:49 #7
Hej skolestofdk,

Du kan for 799,- få designet et logo efter dit behov. Vi designer det indtil du er 110% tilfreds.

Til at starte med får du 10 logo udkast du kan vælge imellem, og hvis du ikke er tilfredse med dem. Så designer vi bare nogen nye til dig. Så der er altid 110% tilfredshed hos os.

Du kan se vores logo referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede Kengun Praktikant
13. februar 2007 - 09:21 #8
Avatar billede akg Nybegynder
13. februar 2007 - 20:25 #9
forslag til uniclean:

http://www.akgp.dk/uniclean/uniclean1.gif

- Anders
Avatar billede Kengun Praktikant
02. marts 2007 - 19:03 #10
noget der kan bruges?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
03. september 2007 - 18:12 #11
.