Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 13:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Design vurdering!

hej gutter.

jeg har igennem tiden leget lidt med photoshop, eller faktisk kun image ready CS2. da jeg ikke har photoshop og jeg er ikke vild med crack, så har jeg bare brugt image ready som er gratis, her er nogle designs jeg har lavet! jeg kalder dem, 1,2,3,4. :P så vis i svare, så skriv nummeret så jeg ved hvad du snakker om. :)

1. http://www.kurdo.dk/gaming.kurdo.jpg

2. http://www.kurdo.dk/kurdo.jpg

3. http://www.kurdo.dk/webslottet.jpg

4. http://www.kurdo.dk/freepages.jpg

og lige en sidste ting! når man skriver en artikel herind, kan man så rediger senere? hehe, jeg ved godt det her er off topic, men hvad ****? :P har tænkt mig laver nogle tuts om webdesign herind.
Avatar billede Rocky Juniormester
10. februar 2007 - 14:06 #1
nr. 1 og 4 er gode...

Har du brugt en guide til at komme igang??? ville nemlig gerne prøve
Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 14:09 #2
lige en ting, forstår ikke med "har du brugt til at komme igang? " og hvad vil du prøve? vis du snakker om photoshop tutorials, så kurdo.dk, jeg vil snart lav det til en tutorial site, :P og jeg spurgte efter om man kunne rediger aritkler herind efter man havde skrevet det, :P
Avatar billede simplus Nybegynder
10. februar 2007 - 14:14 #3
nr 4 er den bedste, synes ikke de andre skiller sig ud på samme måde. Dog er nr 1 også ok, men som sagt er nr 4 helt klart den bedste. Farverne passer godt sammen, og man får ikke ondt i øjnene af at se på det som på nr 3 ;-)

Med hensyn til om man kan redigere artikler, så er svaret ja.
Avatar billede simplus Nybegynder
10. februar 2007 - 14:16 #4
Lige en uddybning, et eksempel på at man kan redigere artikler (hvis ikke du allerede har bemærket det) så plejer forfatterne af artikler skriver svar til de kommentare de får. Det kan de kun gøre ved at redigere i artiklen og indsætte et nyt svar :^)
Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 14:16 #5
tak for svaret! jeg ved ikke, vis jeg skal sige min meningen så kan jeg bedst lide 1. :P måske ikke lige logoen. :)
Avatar billede coderdk Praktikant
10. februar 2007 - 14:27 #6
Offtopic: Hvis du leder efter et photoshop-lignende program til at lege med, så skulle du prøve Paint.NET: http://www.getpaint.net/ - Super fedt! Og gratis!

Ellers er jeg enig med de andre: 1 & 4 er bedst. I 4'eren burde du fjerne én af de der "Design by kurdo.dk" - Måske den i toppen...
Avatar billede simplus Nybegynder
10. februar 2007 - 14:31 #7
Ja det program coderdk linker til er rimlig godt, har selv prøvet det og jeg kan intet dårligt sige om det!
Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 15:10 #8
hmm tak for jeres svar, jeg vil også lige kig forbi den der paint.net engang. :P altså, kan den alle de funktioner som photoshop? :D
Avatar billede coderdk Praktikant
10. februar 2007 - 15:13 #9
Mange af dem, og flere med plugins :)
Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 15:24 #10
nu er vi off topic! tilbage til mine designs. :P:P
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 17:13 #11
Jeg vil sige.
at du gør allesammen meget godt Kurdo, man kan se der stadig er meget at lære, og især hvad skygger angår. ellers rigtigt godt, go for it m8 :D
Avatar billede kurdo Novice
02. april 2007 - 19:10 #12
hehe taark for din dejlig kommentar, hvad mener du med skygger? hvor hen fx? :b :b
Avatar billede kurdo Novice
13. januar 2008 - 02:53 #13
lukket