Avatar billede darknezzdell Nybegynder
09. februar 2007 - 11:13 Der er 3 kommentarer

Mediacenter+xbox360 setup

Jeg vil gerne benytte min xbox360 sammem med min Vista Ultimate mediacenter, men kan sq ikke helt få det til at virke.

Jeg vil godt kunne afspille DVD film liggende på harddisken af Vista pc'en (placeret i VIDEO_TS og AUDIO_TS mapper). Men for at dette kan lade sig gøre skal der bruges et specielt mpeg2 codec.

Jeg kan ikke få Vista Mediacenter til at afspille mine vob filer.

desuden har jeg læst mig frem til at der skal lave et lille hack i regedit for at tilføje muligheden for dvd hdd support.

Nogen der kan forklare hvad jeg skal bruge og hvordan jeg får tingene til at virke?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 11:21 #1
har du en mpeg2 player installeret på dit mediacenter  ? cyberlink.com f.eks
Avatar billede darknezzdell Nybegynder
09. februar 2007 - 11:32 #2
Yes har installeret WinDVD 6 på vista maskinen, og i mediaplayer kan den godt afspille dvd'er, men starter jeg mediacenter har jeg ikke mulighed for at vælge mit dvd drev eller andre vob filer. Det eneste jeg akn er at se billeder, videoer samt recorded tv.

Er sq ved at blive lidt frustreret over at det virker i mediaplayer men ikke i mediacenter
Avatar billede darknezzdell Nybegynder
28. august 2007 - 13:54 #3
lukket