Avatar billede mr2wear Nybegynder
08. februar 2007 - 17:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til logo i 3D

Hej allesammen..

Jeg er igang med at smaske en lille hjemmeside sammen til mig selv. Noget jeg rigtig godt kunne tænke mig, er et logo i 3D. Jeg har mit logo, som er et frø hovede og det er det jeg godt kunne tænke mig som et fed 3D logo. Hvis nogen har lyst til at hjælpe mig med sådan et, vil det bare være rigtig lækkert!

Jeg kan tilgengæld tilbyde de 200 point samt evt. noget hjælp til noget grafisk arbejde, eller andet grafisk relateret.

På forhånd tak :)
Avatar billede mr2wear Nybegynder
08. februar 2007 - 17:59 #1
Her er linket til en .psd med mit logo:
http://www.froghead.biz/froghead/froghead.psd
Avatar billede mr2wear Nybegynder
22. februar 2007 - 19:00 #2
closed