Avatar billede vong Nybegynder
08. februar 2007 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kun 1 PC af gangen online

Hej

Har en D-Link Wireless (DWL-922) router. Har længe kørt med en stationær via LAN og en bærbar via trådløs. Nu er der flyttet lidt rundt, så nu vil jeg køre begge dele trådløst.

Efter lidt bøvl med en en USB- trådløs dongle så er der hul igennem - men...

Mit problem er at hvis den bærbare er logget på, så kan den stationære ikke finde netværket og omvendt... Hjælp...

VonG
Avatar billede nva Praktikant
08. februar 2007 - 15:24 #1
Lyder som om der kun er 1 ip-adresse til deling? Noget med fast ip, der er ens på begge maskiner? Dynamisk tildeling fra router? Der er mange muligheder, men sikkert et enkelt svar ;)

Hvad siger 'start-kør' tast cmd og enter ipconfig /all  hhv. når du kan komme online og når du ikke kan?
Avatar billede vong Nybegynder
07. juni 2007 - 13:00 #2
Problemet er løst...
Avatar billede nva Praktikant
07. juni 2007 - 13:17 #3
Hvad var så problemet?
Avatar billede vong Nybegynder
07. juni 2007 - 13:27 #4
Ved det ikke - men i forbindelse med et andet problem kørte jeg en reset og startede forfra.

Se http://www.eksperten.dk/spm/782008