Avatar billede svoeber Nybegynder
07. februar 2007 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan overtage en freelance webopgave (php/mysql/dhtml)

Jeg har gennem de sidste 2-3 år udviklet og vedligeholdt de to webshops www.bimbambanana.com og www.bimbambanana.dk for virksomheden PB Action (www.pbaction.dk).

Da jeg ikke længere arbejder fuldtid i min egen virksomhed, vil jeg gerne finde nogen, der kan overtage den fremtidige vedligeholdelse og videreudvikling. Siderne er implementeret i php og mysql og udover de sider er der også et administrationsmodul.

Hvis det har interesse hos dig som freelancer eller du kender en freelancer eller et lille webbureau, det kunne interessere, vil jeg gerne høre fra dig.

Mvh.
Hans Peter Nielsen
Cynope Internet
Avatar billede moskjaer Nybegynder
07. februar 2007 - 18:22 #1
Det kunne vi da godt være interesseret i at overtage. Kontakt mig venligst på kma(a)moskjaer.dk.
Avatar billede svoeber Nybegynder
07. februar 2007 - 18:37 #2
Ok, det lyder godt.

I øvrigt: Jeg kan også kontakte på hpn@cynope.dk.
Avatar billede roz Nybegynder
08. februar 2007 - 23:58 #3
Du er også velkommen til at kontakte mig på runefyren@gmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. februar 2007 - 16:19 #4
Hvis i stadig ikke har fundet ud af noget må du også gerne kontakte mail@mc-solutions.dk med problemstillingen.

  - Mikkel
Avatar billede svoeber Nybegynder
07. maj 2007 - 21:12 #5
Afløseren er fundet - jeg lukker og takker for responsen.