Avatar billede kasiwakki Nybegynder
07. februar 2007 - 10:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fold selectbox ud

Hej

er der nogen der ved hvordan min selectbox automatisk folder sig ud ved focus
jeg prøver at lave en "musefri" løsning og derfor vil jeg gerne have selectboxen til at åbne i stedet for som nu når man piler op/ned at få en linie ad gangen

har google'd lidt rundt uden at finde en løsning
Avatar billede kasiwakki Nybegynder
08. februar 2007 - 22:01 #1
Hmmmm tror jeg skal lære at bruge [Alt]+pil ned
men lader spm. stå åbent .... just in case !!!!
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2007 - 15:21 #2
<ole>

Du kan ikke åbne et select-element via script. Der skal brugeren have gang i sine små, fedtede pizzatænger - og en mus  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede kasiwakki Nybegynder
13. februar 2007 - 11:22 #3
Tak til olebole for input
Har ledt efter løsning et stykke tid, men i denne tid, er "Det kan man ikke" måske ikke lige svaret man ville høre :)
Lukker hermed spm.