Avatar billede nobob Nybegynder
04. februar 2007 - 19:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 brugere - 1 computer

Hej

Sidder og roder med et nyt projekt der går ud på, 2 brugere kan bruge en computer på samme tid. Har monteret 2 skærme på mit dual DVI gfx kort, de køre nu 2 forskellige skriveborde i WinXP pro. Mit spørgsmål er så:

Hvis man sætter 2 tastaturer og 2 mus til en computer, er det så muligt at lave et program der kun bruger det ene sæt enheder, altså det ene tastatur/mus, og et andet program der bruger det andet sæt enheder??? funktionen af programmet er underordnet:)
04. februar 2007 - 20:45 #1
NEJ!!! Den tror jeg ikke på...

Måske med noget 3. parts virtuel OS halløj... meeeen det er nok ikke lige det du stiler efter ?
Avatar billede robotten Praktikant
05. februar 2007 - 11:58 #2
Andet forslag:
I Xp er der mulighed for hurtigt brugerskift. Vil de tikke være bedre i dette her tilfælde? Så kan der jo hurtigt switches frem og tilbage.

Noget nadet kunne jo også være to mindre compoutere, og de så delte skærm, mus og tastatur via en ... ja, hvad er det nu den hedder, sådan en dims..? skærm/tastaturboks switch ting...
Avatar billede nobob Nybegynder
05. februar 2007 - 15:53 #3
Kan man ikke lave et program som deaktiver en usb port, kun i selv programmet???
Avatar billede robotten Praktikant
05. februar 2007 - 15:58 #4
Tror du er ude i noget snavs :)
Avatar billede robotten Praktikant
08. februar 2007 - 14:56 #5
Her er vist ikke megen hjælp at hente...
Avatar billede robotten Praktikant
20. februar 2007 - 13:27 #6
?
Avatar billede Rocky Juniormester
21. februar 2007 - 18:18 #7
Mener det er Microsoft der har lavet noget der ligner dit projekt
Avatar billede robotten Praktikant
07. marts 2007 - 15:02 #8
Du har lavet dette som et dobbeltspm. Luk her igen!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:26 #9