Avatar billede frederik_58 Nybegynder
01. februar 2007 - 23:41 Der er 6 kommentarer

fin pulere Tv Optagelser? på computeren

Heey

Jeg har optaget nogen forskellige ting på min HDD optager men mit signal på Tvet er ikke mega godt så ville lige høre om man ikke kunne få et program der kunne '' Fin pulere'' billedet lidt ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. februar 2007 - 23:45 #1
Du må nok forklare lidt nærmere om hvad der er galt. Er der "streger" på skærmen, kan du prøve et program med deinterlace, f.eks. www.virtualdub.org.

Ellers kan de fleste videoredigeringsprogram vel i mere eller mindre grad justere farve, kontrast, skarphed mv. Blandt kommercielle produkter kunne du prøve at se nærmere på Adobe Premiere eller Pinnacle.
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 23:48 #2
et gratis program som virtualdub har også en del filtre der kan ændre på en masse.
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
08. april 2007 - 19:23 #3
har legede lidt med virtualdub men kan ikke finde ud af det hehe
begge ind som svar da i begge gav et godt svar :D
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 19:54 #4
det er under filtre du skal kigge, og så lege med de forskellige (men husk det vil aldrig blive bedre, men fejlene kan skjules så de ikke er ligeså tydelige, men slut resultatet, vil aldrig blive "bedre" end det oprindelige (man indfører andre fejl, som kan være knap så synlige, men det er ingen forbedring rent teknisk)
Avatar billede old-faithful Praktikant
09. april 2007 - 15:52 #5
Svar.