Avatar billede muuse Nybegynder
31. januar 2007 - 13:07 Der er 7 kommentarer

Findes der et match til Siemens Gigaset s44, der er udgået?

Jeg har en velfungerende Siemens Gigaset s440 base med tilhørende håndsæt s44. s44 er desværre udgået og jeg vil gerne købe endnu en telefon, der virker med min base s440, dvs:
- Kan ringe internt via min nuværende base
- Kan ringe eksternt via min nuværende base
- Benytte walkie/talkie og babyalarm sammen med min s44
( - Kan oplades i min nuværende base )

Jeg har talt med et par forhandlere og Siemens hotline, der ikke kan love mig andet end at DECT/GAP telefoner generelt virker sammen. Så om den nyere Gigaset s45 kan det jeg efterspørger aner jeg ikke.

Er der nogen der ved noget om dette?

Mvh Muuse
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2007 - 17:34 #1
Siemens Gigaset E450 hvis m. base.
Hvis kun tlf. og lader: Gigaset E45.

Du kan ikke få en tlf. af en anden model der kan lades i den nuværende base.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2007 - 17:34 #2
sver
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2007 - 17:34 #3
svar ;)
Avatar billede muuse Nybegynder
31. januar 2007 - 22:24 #4
Hej John - tak for dit svar!
Hvorfra ved du at modellerne passer sammen? Har du selv et lignende setup?
Hvis jeg købte "Siemens Gigaset E450 med base" ville jeg så kunne nøjes med at bruge den nye base udelukkende som lader? (lidt sært måske, men jeg har pt. kun et fungerende telefonstik)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2007 - 19:56 #5
De er begge GAP kompatible - dvs. de kan parres og bruge samme base.

Du kan sagtens nøjes med at bruge E450 med base som lader til telefonen, da det kun er telefonen du tilmelder den eksisterende base. Husk at kigge i menual hvordan dette gøres, da der kræves en kode for at kunne tilmelde ekstra tlf.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2007 - 19:58 #6
Jeg har, til info, een Siemens base med tlf. og 1 stk. Philips og 1 stk panasonic trådløs tlf. koblet til een Siemens base.
Avatar billede muuse Nybegynder
02. februar 2007 - 08:56 #7
Jeg forstår nu (jf. dit setup) at alle GAP telefon virker sammen til simpel telefoni. Men jeg troede at walkie/talkie og babyalarm (room monitor) var at betragte som special funktionaliter, og at de derfor ikke (som en selvfølgelig) ville virke.