Avatar billede jarret Nybegynder
30. januar 2007 - 15:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad siger I - virker den?

Jeg har lavet denne side:

www.hvemkommer.dk

den er ikke helt færdig, har en del små feature-ideer der måske kommer på. men den grundlæggende funktionalitet er der. Hvad siger, er det til at forstå hvad det går ud på?
læg ikke noget i mellem - jeg kan tåle det ;-), designet roder jeg stadig med, men alle ideer kommentere har interesse.
Avatar billede jarret Nybegynder
30. januar 2007 - 15:38 #1
hov det var vist - kommentarer (-:
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2007 - 20:31 #2
første del og e-mails fungerer fint, men det er noget forvirrende når man skal indtaste om man kommer, og administrationssiden for værten er den samme som jegkommer/kommerikke siden for gæsten??
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2007 - 20:33 #3
og hvorfor linker logoet "jegkommer.dk" til sig selv på forsiden?
Avatar billede jarret Nybegynder
30. januar 2007 - 22:03 #4
linker de to links du har fået, til samme side????
Avatar billede jarret Nybegynder
30. januar 2007 - 22:05 #5
er det linket på admin-siden til hvemkommer-listen - du tænker på?
Avatar billede ebe Praktikant
31. januar 2007 - 07:25 #6
nu har jeg kun kigget ganske kort, men jeg synes da de så ens ud.
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. januar 2007 - 09:57 #7
Bare nogle småting:

- Logoet "hvemkommer?dk" skal have lidt luft til toppen af skærmbilledet. Det bliver for klaustrofobisk. Overvej evt. at centrere siden.

- Overvej evt. at lave de enkelte elementer på siden mindre, f.eks. igen logoet. Det bliver meget nemt vulgært, hvis tingene bliver for store og klodsede.

- Find en anden font til din tekst på siden. Specielt dit Info/Hjælp link, mangler noget. Her kunne man overveje noget billedegrafik i stedet, men hvis du fastholder ren tekst, ville det hjælp med en mouse-over effekt.

Ellers en ret letforståelig side. Dog irriterede/forvirrede det mig, hvorfor det lige præcis var "Opret Liste" der stod centreret og ikke din velkomsthilsen, men det kan selvfølgelig være en bevidst kommunikationsmæssig beslutning fra din side.
Avatar billede akg Nybegynder
01. februar 2007 - 11:38 #8
Jeg synes det er en rigtig god idé til en side, ved ikke om det er gjort før...
Det er sku altid idéen som er det sværeste!

Jeg synes du skulle centrerer siden..
Godt li din grafik med "taleboble"
Avatar billede gudiksen Nybegynder
01. februar 2007 - 15:19 #9
Kør en gennemført stil, istedet for både at have buede hjørner og skarpe kanter.
Avatar billede jarret Nybegynder
04. februar 2007 - 21:36 #10
har rettet de inkonsekvente hjørner - kunne ikke bestemme mig ;-).

læg nogle svar .....
Avatar billede larsbb Nybegynder
21. februar 2007 - 10:46 #11
Jamen okay så...