Avatar billede knaldeglad Nybegynder
30. januar 2007 - 10:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kalde funktion via remoting fra button click på asp.net siden

Hvorledes mon man kan kalde en funktion på en anden klient eller serveren (begge har server softw. til at køre), direkte fra buttonclick på asp.net siden

har lavet noget men det virker ikke...

button click eventhandler funktion

protected void AlarmON_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        remoteobject = Activator.GetObject(typeof(Sys.Simulator.SignalSink),
        "http://localhost:9090/Simulator") as Sys.Simulator.SignalSink;
        remoteobject.SimulateAlarm();
    }

får en fejl..
The server committed a protocol violation. Section=ResponseStatusLine  der er mere kode sef, men er der noget i vejen for at det skulle kunne virke..  kan ik rigtig finde eksempel... plz help...
Avatar billede knaldeglad Nybegynder
30. januar 2007 - 19:57 #1
ja det vil så sige at det er webserver der reelt laver remoting forbindelsen til hvem det nu måtte være... men kan stadig ikke fa det til at virke...
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2007 - 02:44 #2
fejl meddelelsen lyder ikke som en decideret remoting fejl

det lyder som om at du forsøger at sætte en HTTP header efter at ASP.NET er startet
på at sende
Avatar billede knaldeglad Nybegynder
31. januar 2007 - 10:21 #3
hmm....  forsøger ik at sætte en header...  har selv set noget med at det skyldes en forkert formateret header. men sætter ikke noget..  men er der noget i vejen for at det kan virke tror du ?  har ikkekunnet finde eksempler nogen steder.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2007 - 01:26 #4
bruge remoting client fra ASP.NET burde være lavet tusinder af gange
Avatar billede knaldeglad Nybegynder
05. februar 2007 - 08:57 #5
De et er muligt, har ikke kunnet finde et eksempel, men det er helller ikke nødvendigt mere, for jeg har fået det til at virke..
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2007 - 22:47 #6
skal vi have lukket her ?
Avatar billede knaldeglad Nybegynder
07. maj 2007 - 09:32 #7
ja... godt du lige strammer op...