Avatar billede freja54 Nybegynder
30. januar 2007 - 01:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

overskrift på udskrift

det er sikkert såre simpelt, hør lige her:
vi har fået ny computer, min mand har installeret den, og sat outloook til kun hans navn, altså når jeg udskriver en mail, står der kun hans navn øverst. på vores gamle, som gik ned på grund af lyn, stod vores begges navne. det irriterer mig grænseløst, at han "driller" mig på denne måde, så hvordan ændrer jeg opsætningen.
Windowws XP
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2007 - 02:09 #1
Spørgsmålet er oprettet under Outlook Express, så går ud fra det er dette program, og ikke Outlook fra Office pakken.

Kan du så se at få manden til at oprette husfreden  :-)  Hvad bilder han sig ind sådan at udelade dig på udskrifter, og måske værre, de der sendes til kan også kun se hans navn!
Hvad vlle en passende sanktion over for ham være? - Måske udelukkelse fra ægtesengen, eller går det for meget ud over dig selv?  hehe

Spøg til side, her er den enkle løsning.
Åbn PE, klik Funktioner > Konti. Markér mailkontoen og klik egenskaber. På første faneblad Generelt under Brugeroplysninger skriver du begge navne, elleer hvad der nu bør stå. Læil OK for at lukke.
Send en mail til jer selv og se om det nu er som du ønsker.

Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2007 - 02:10 #2
Åbn OE (=Outlook Expres). Sorry for tastefejl.
Avatar billede freja54 Nybegynder
01. februar 2007 - 16:55 #3
tak for svaret, det prøver jeg