Avatar billede e-builder Nybegynder
29. januar 2007 - 12:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.vistaforum.dk

Hej alle,

Er der nogle som vil smide en kommentar på designet på www.vistaforum.dk

I er selvfølgelig også meget velkommen til at bruge forummet når i får Vista... eller måske har det allerede :-)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 12:51 #1
Ser godt ud. Har du undersøgt noget med at bruge Microsoft's loger? copyright osv? Måske man skal skrive det et sted
Avatar billede gnuhest Nybegynder
29. januar 2007 - 12:54 #2
Det er meget (clean) dog syntes jeg at dette billede bliver brugt for mange gange ( http://www.vistaforum.dk/templates/Saphic/images/folder_big.gif )
Det ville være smart med et billede til hvert forum.
Banneret ser en smule tomt ud, eller der mangler bare noget.. jeg tror det er figuren til højre, der ikke passer ind, somehow..
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2007 - 14:48 #3
Som grund idé er designet meget godt, overskueligt og lyst, men også en smule for kedeligt.

Jeg synes måske når det nu er vista det omhandler, kunne det så ikke blive mere vista agtigt hvis du forstår. Du har et ikon i toppen som indikerer vista, men det er også det.

Mere flair mere visuel styles et eller andet der gør det mere vista, så ville jeg mene du har en godt sammenhængende site.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
29. januar 2007 - 17:50 #4
eneste dårlige jeg har at sige er om selve emnet ;)

ellers synes jeg det virker gangske harmonisk og clcean.
Avatar billede kochen Nybegynder
29. januar 2007 - 21:17 #5
Overordnet et fint design, men det stråler mere windows XP end det stråler Vista.
Avatar billede e-builder Nybegynder
30. januar 2007 - 09:47 #6
Tak for kommentarerne. Jeg har gerne ville holde et nemt og overskuelt design, som man ikke blev træt af at se på. Men det kan da godt være den skal have lidt ekstra Vista lir :-)

Med hensyn til logoer, så har jeg kontaktet Microsoft.
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. januar 2007 - 10:15 #7
Meget stilren side.

Nu er det bare min helt personlige mening, men jeg synes det er lidt belastende at skulle ned i bunden af skærmen for at se hvem der er på lige nu og for at logge på selv. Kunne man evt. lave en sideboks hvor disse to ting var? Det ville i hvert fald give et lidt større overblik tror jeg. Hvad med et link der siger: "log på" og så vha. thickbox, åbner der sig så et login. Det ville være nice!
Avatar billede e-builder Nybegynder
31. januar 2007 - 14:41 #8
Der er links i topmenuen til "Tilmeld" samt "Se tilmeldte brugere"... samt log ind.

Men det kan da godt være f.eks. Tilmeld burde hedde "Ny bruger" ?
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 10:10 #9
Dejlig stilrent synes jeg. Virker indbydende.
Avatar billede kurdo Novice
11. februar 2007 - 19:35 #10
haha, flot design, men self, ikke dig der har lavet. :) jeg synes det er lidt dårligt af dig at du fjende phpbb tagen samt ham der har lavet designet, man kan finde designet i phpbb's hjemmeside. :P
Avatar billede kurdo Novice
11. februar 2007 - 19:36 #11
ups, du har ikke fjendet phpbb tag, men ham der har lavet designet!
Avatar billede e-builder Nybegynder
22. februar 2007 - 10:45 #12
Det er selvfølgelig en fejl, det er rettet til så man kan se hvem som har designet dette template...