Avatar billede soren1990 Nybegynder
26. januar 2007 - 13:01 Der er 3 kommentarer

Download alle billederne på en server

Hej

Der ligger 300 efterskole billeder på en hjemmeside fra en efterskolefest. Kan disse 300 downloades på andre måder end at sidde og højreklikke 300 gange? www.crazymann.dk/GIE

Søren
Avatar billede killifish Nybegynder
26. januar 2007 - 13:28 #1
Det nemmeste er nok at skrive til ham crazymann.dk-fyren og få ham til at pakke filerne til dig.
Avatar billede ebe Praktikant
26. januar 2007 - 16:39 #2
bed ham give dig et login til ftp-serveren som han kører. den er der men har ikke anonymous logind.
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
24. juni 2007 - 05:51 #3
Du kan også hente dem med f.eks. denne her http://forusoftware.com/ie_picture_downloader.htm