Avatar billede kimjessen Nybegynder
26. januar 2007 - 05:47 Der er 1 kommentar

problemer med at programerer til et vfd display

jeg har et VFD display i serien cu20045scpb som jeg ikke helt kan få til at makke rat....

mit problem er at jeg vil flytte cursor hen til et bestemt sted, og det skal jeg gører med en fungtion der går lidt sådan esc+0x48+00H-4Fh hvor 00H-4Fh er de positioner jeg har at vælige i mellem... det eneste jeg får er en masse H er og anderer sjove figurer det er som om at disp ikke går i esc mode... nogen der kan komme med en stump c+ kode til dette problem...

http://www.vfdworld.com/techdocs/Noritake_CU20045SCPB-T23A_4x20_VFD.pdf

på forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede kimjessen Nybegynder
26. januar 2007 - 09:03 #1
fejl plaseret har opratet en ny