Avatar billede loechte Nybegynder
26. januar 2007 - 00:34 Der er 2 kommentarer

Design af plakat

Jeg søger en kreativ type, der kan hjælpe med at sætte en plakat op.

Plakaten skal indeholde en række vareprodukter, vores firmalogo og en overskrift. Designet skal være simpelt og elegant.

Det er en præsentation af en række frugter og grøntsager, der kunne nok blive tale om en 2-3 forskellige plakater.

Send et bud på opgaven, jeg har alt grafik i rette opløsning og eget logo i .eps format.
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. januar 2007 - 14:00 #1
Jeg kan godt hjælpe, hvis du har alt materialet klar..

kevin(at)lund.dk
Avatar billede gudiksen Nybegynder
01. februar 2007 - 15:21 #2
Send evt til gudi(at)gudi.dk ....