Avatar billede trazzdk Nybegynder
25. januar 2007 - 21:41 Der er 3 kommentarer

DropDownlist og postback

Hej jeg har kigget samtlige spørgsmål igennem vedrørende dropdownlist og postback uden at helt finde svar på mit problem.

Jeg har en "kontakt side" hvor der fra en dropdownlist kan vælge hvem man vil kontakte. der er 4 punkter, vælger man punkt 4 skal En label, samt tekstboks blive synlige. Alt dette er ikke noget problem, problemet opstår når man "fra punkt 4" vælger et af de andre punkter, så forsvinder label+tekstboks som de skal, men den er "stuck på punkt 1" .. altså, jeg kan vælge punkt 1 og 4.. ikke 2 og 3...

noget postback-fis eller ?

KODE:
<asp:DropDownList ID="ddlKontakt" runat="server" OnSelectedIndexChanged="ddlKontakt_SelectedIndexChanged" AutoPostBack="True">
<asp:ListItem Value="punkt1">punkt1</asp:ListItem>
<asp:ListItem Value="punkt2">punkt2</asp:ListItem>
<asp:ListItem Value="punkt3">punkt3</asp:ListItem>
<asp:ListItem Value="punkt4">punkt4</asp:ListItem>
</asp:DropDownList>

CODE BEHIND:
protected void ddlKontakt_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e)
    {
        if (ddlKontakt.SelectedItem.Text == "Punkt4")
        {
            label.Visible = true;
            textbox.Visible = true;
        }

Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. januar 2007 - 22:37 #1
prøv lige at vise hele din code.
Det der virker som det skal.
Har du noget med at den skal vælge en værdi i page_load ?
Avatar billede trazzdk Nybegynder
26. januar 2007 - 07:13 #2
Min pageload er tom..

Der er en "Send" knap som tager alt info og sender det i en mail. Men det virker fint.

Så har kun ovenstående problem. Har ingen databaser, dataset, andet besværligt..
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
26. januar 2007 - 08:08 #3
prøv lige paste din code.