Avatar billede nielsmo Nybegynder
24. januar 2007 - 21:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ændre menu'en

Hey

Kan man ændre menu'en som er vist på billedet?? og hvordan gør man det?? http://www.nielsmo.dk/menu.jpg

Jeg vil gerne have en genvej til en mappe i stedet for "netværkssteder"

Hilsen
Niels
Avatar billede gratis Nybegynder
24. januar 2007 - 21:21 #1
Ja det kan du nemt med TweakUI fra Microsoft, http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Avatar billede gratis Nybegynder
24. januar 2007 - 21:24 #2
24. januar 2007 - 22:29 #3
Ganske unødvendigt med ekstra software, for at klare det.

Vælg den mappe du vil tilføje, og klik på  Funktioner øverst til højre, og vælg "Føj til mine adresser"
24. januar 2007 - 22:31 #4
..... herefter kan du flytte punkterne op og ned, ved at højreklikke på dem.
Avatar billede gratis Nybegynder
25. januar 2007 - 00:05 #5
havde ikke lagt mærke til at det var i word det sq rettes...
Avatar billede nielsmo Nybegynder
25. januar 2007 - 06:40 #6
erikjuul -> præcis det jeg ledte efter. tak...