Avatar billede EIHP Juniormester
24. januar 2007 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PDA ir controller

Jeg har forsøgt at google efter et program til min palm hvor jeg kan styre mine AV udstyr via min pda og dens ir port..

Så nu vil jeg hører om der overhovedet findes sådanne et program.. eller om jeg bare søger forkert.?
Avatar billede coderdk Praktikant
24. januar 2007 - 19:10 #1
Novii Remote: http://www.novii.tv/

Men vær sikker på at din IR er kraftig nok - Jeg prøvede for sjov med min PDA telefon, og der skulle jeg være under 1 meter fra modtageren :P
Avatar billede EIHP Juniormester
02. september 2007 - 08:58 #2
Coderdk, den var fantastisk, ligger du ikke et svar?

BTW, jeg kunne stå ca. 7 meter væk med min Garmin.
Avatar billede coderdk Praktikant
02. september 2007 - 10:33 #3
Lyder godt :)