Avatar billede edwardspitz Nybegynder
24. januar 2007 - 15:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Concorde 4 til Navision C5

Hej

Jeg kender en som gerne vil opgradere fra Concorde 4 til Navision C5. Planen er at jeg skal stå for at konvertere de gamle regnskaber fra de sidste 2 år over i Navision. Jeg går ud fra at det kan lade sig gøre uden de store problemer? Jeg kender overhovedet ikke til regnskabsprogrammer så jeg vil gerne høre jer om der er noget jeg skal være opmærksom på?
Avatar billede dma Nybegynder
24. januar 2007 - 16:11 #1
Der findes konverteringsprogram som kan udlæse fra C4 og derefter importeres i C5.
Det kræver dog at det ikke er en for gammel version af C4.

Desuden - kender du ikke noget til regnskabprogrammer, og specifikt ikke noget til C4 og/eller C5, så vil jeg absolut fraråde dig at gøre det. Tvivler på at du får noget godt ud af det ;-)
24. januar 2007 - 16:13 #2
.... og hvis du går i gang - hvad jeg absolut også fraråder - så husk lige at sikre en sikkerhedskopi inden du går i gang!!!
Avatar billede edwardspitz Nybegynder
24. januar 2007 - 17:27 #3
Tak for svarene. Jeg tror jeg vil få et firma til at ordne det.
Avatar billede mariaf Juniormester
24. januar 2007 - 22:25 #4
Du skal sikre dig at din forhandler har prøvet det før, eller i det mindste gør det til fast pris. Det er ikke alle, der har erfaringen mere.
Avatar billede jjam Juniormester
04. februar 2007 - 22:43 #5
(Husk backup)

Vælg menuen.
Generalt/Tilpasning/Udvikling.
MNX/Kør/Kør -- tast C25 OK.

I Opsætning kan der angives nye værdier for div. grupper.
(Der er ikke nødvendig at udfylde)

Herefter vælg..
Konvetering/Datakonvetering.

MVH
Jan Mølgaard.