Avatar billede katax Nybegynder
23. januar 2007 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Domæne logon

Har her fornylig genoprettet min bærbare computer med de dvder jeg brændte som man skulle. og den kører os fint men har et problem da jeg skal bruge computeren på skolen skal jeg være på domænet. men når jeg går ind i egenskaber under denne computer og vil få min computer på domæne kan jeg ikke klikke der hvor man skriver domæne den er grå. ved ikk hva jeg skal gøre jeg kører med windows mediacenter. og har haft den på før...
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2007 - 19:49 #1
når du har windows media center, så kan du ikke tilmelde computeren på et domæne.
Du skal bruge xp-pro.

jeg har dog fundet en artikel der påstår at det kan lade sig gøre, og den poster jeg her.
http://mediacenter.smartlog.dk/41995_Windows_Media_Center_2005_Can_t_Join_Domains.html
har ikke testet om det passer.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2007 - 19:56 #2
som de beskriver her, kan det ikke lade sig gøre.
Jeg synes at du skal overveje at prøve fremgangsmåden i linket oven over, og poste resultatet hvis det er en success.

can't join a domain:  http://support.microsoft.com/kb/887212
Avatar billede haverslev Novice
23. januar 2007 - 20:20 #3
Avatar billede katax Nybegynder
31. januar 2007 - 11:04 #4
Henrik jeg fik det til at virke. ved hjælp af siden, send svar så får du point.. !?
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2007 - 12:11 #5
Glad for at det virkede !