Avatar billede nako Nybegynder
22. januar 2007 - 09:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mister kontakt til min ene HD efter et stykke tid

Hej Eksperter :)
Jeg har et lill eproblem med min ene harddisk, efter et stykke tid forsvinder de bare (er opdelt i 3 partisioner) når jeg så genstarter er de der igen, det er en intern der sidder på bundkortet.. mener det hedder IDE slot.
Kan ikke rigtig forbinde det med en bestemt handling jeg gør, det kan også ske bare jeg tænder den og kommer tilbage et stykke tid efter !!
Nogle gode forslag ??
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. januar 2007 - 10:35 #1
Tjek idekabel og strømkabel.
Avatar billede nako Nybegynder
22. januar 2007 - 19:40 #2
Har lige prøvet at chekke ide og strøm, alt ok. Har også prøvet at bytte ide kablerne på bundkortet, men desværre uden held. Kan det værer en software fejl, så jeg evt skal lave en reinstallation af Windows XP
Avatar billede nako Nybegynder
22. januar 2007 - 19:45 #3
Når jeg chekker enhedshåndteringen er disken også forsvundet.. har lige prøvet at finde den under tilføj hardware, der kunne jeg hører den gik i gang og så fandt den den igen ?!! hjææælp
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. januar 2007 - 13:15 #4
Prøv at montere et andet strømstik på den.
Avatar billede nako Nybegynder
02. september 2010 - 08:44 #5
r