Avatar billede tvacn Nybegynder
21. januar 2007 - 22:47 Der er 1 løsning

Kalenderhukommelse på Nokia 6021

Jeg har pludselig fået problemer med kalenderhukommelsen på min Nokia 6021. Den er "fuld". Men når jeg checker hukommelsesstatus på telefonen, har jeg 1,1 MB ledig. Er hukommelsen delt op i særskilte blokke, og kan jeg i så fald overføre ledig hukommelse fra andre områder til kalenderhukommelsen?
Avatar billede tvacn Nybegynder
26. januar 2007 - 16:19 #1
Det var der alligevel ikke nogen, der kunne / havde lyst til at finde ud af. Så er det jo godt, jeg alligevel selv kan tænke logisk og finde løsningen, som jeg skriver her, hvis andre skulle komme i samme udfordring.

Som udgangspunkt replikerer jeg min kalender på min PC med mobiltelefonen. 1 uge tilbage og 3 måneder frem. Det har jeg gjort i 1½ år uden problem. Men jeg opdagede, at PC kalenderen ikke slettede de gamle kalender noter på telefonen, så der lå noter 1½ år tilbage. Så tror da pokker, at den løber fuld. RFM (Read that Fucking Manual) lærte mig, at telefonen automatisk kan slette kalendernoter, så man f.eks. kun har 1 uge tilbage.

Så alle noter blev slettet på telefonen, replikeret med PC'en, og vupti, så var den opdateret.

Keine Hexerei, nur Behändigkeit ;-))