Avatar billede kafka23 Juniormester
18. januar 2007 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

flimren på min skærm.

Kære alle.
Jeg har for et par måneder siden købt en Viewsonic skærm VA1912W, og den er jeg glad for. Min computer kunne godt nok ikke lige køre den i sin optimale skærmopløsning, nemlig 900 X 1440, men jeg fik et klart billede alligevel
Så begyndte skærmen at flimre, og jeg ringede til Viewsonic, som sagde, at jeg skulle sætten den på en anden computer for at se, om fejlen var på min computer eller på min skærm. Jeg skriver nu fra min bærbare, og her har jeg et flot og fint billede.
Så købte jeg et nyt grafikkort til min com, da jeg jo troede, at det var fejlen (ja, ja, jeg sku ha spurgt jer til råds først.)
Og nu er der stadig flimren! Hvor kan fejlen så ligge?
Håber I kan hjælpe mig!
kafka23
Avatar billede samzon Praktikant
18. januar 2007 - 21:00 #1
Er du mon hjemsøgt af en kabel/stik fejl?? Med risiko for at lyde lidt dum, men har du prøvet at 'vride lidt' i kablet, eller hvis det lader sig skifte...
Avatar billede kafka23 Juniormester
18. januar 2007 - 21:26 #2
Når jeg sætter skærmen til min bærbare, så kan jeg vride alt det jeg vil på mit kabel. Billedet forbliver dejligt stabilt, rocksteady!
Jeg bruger det samme kabel til det formål...
Avatar billede kafka23 Juniormester
09. oktober 2008 - 11:27 #3
har selv løst det