Avatar billede sobo Nybegynder
18. januar 2007 - 18:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Læg Office 2007 -DK nedover Office 2003-E

Jeg har en engelsksproget "Office 2003" installeret.

Kan jeg (uden problemer) lægge en "Office 2007-DK" nedover den engelske version eller skal jeg fjerne hele "Office 2003-E" pakken, førend jeg installere "Office 2007-DK"?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg har den store "Office 2003" pakke, men påtænker kun, grundet økonomien, at købe en lille "Office 2007" pakke, som ikke indeholder Outlook og Publisher.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2007 - 20:28 #1
Hmmm jeg kan ikke give dig et endegyldigt svar, kun fortælle hvordan jeg ville gøre det.

Jeg ville afinstallerer den gamle pakke, installerer den nye og så installerer de to manglende produkter. Især nor du skifter sprogpakke, der håndteres ret forskelligt fra version 2003 til 2007, er jeg ret sikker på at det vil give problemer. Selv om du efterfølgende installerer de to 2003 programmer er det min forventning at problemerne bliver minde, men det vil sikkert stadig give sprogfnadder i bl.a. hjælpetekster
Avatar billede sobo Nybegynder
18. januar 2007 - 20:41 #2
Hvis jeg vil optimere mine chancher for at "alt bare spiller" mellem 2003 og 2007 er proceduren måske?:

Køb "Student Office 2007-EN" (samme sprogversion som min store 2003 pakke)
Afinstaller 2003
Installer 2007-EN (Word, Excel, PowerPoint)
Installer 2003-EN (Outlook og Publisher)

Det kunne være rart at få respons fra en som har prøvet "at sammenkøre" 2007 og 2003.
Avatar billede atdata Nybegynder
18. januar 2007 - 22:57 #3
jeg kører allerede 2007 DK på min og har ikke haft problemer med at skifte fra UK til DK hverken fra 2003 til 2007