Avatar billede qaaq Nybegynder
18. januar 2007 - 10:08 Der er 4 kommentarer

Programmør søges til PHP Hasteopgave (god betaling)

Vi har en programmør på en hasteopgave som desværre er blevet langtidssyg, og har derfor brug for en person som er dygtig til php/mySQL.

Det er rettelser i et allerede udviklet system. Rettelserne vil normalt kunne laves på ca 2-3 timer. Mere information følger ved henvendelse.

Systemet skal løbende ændres og videreudvikles, så der vil være tale om flere opgaver i nær fremtid hvis du er interesseret.

Vi betaler 1500 kr for udførelse af denne opgave.
Opgaven skal færdiggøres på ret kort tid, derfor den gode betaling.

Kontakt os gerne på tlf 30 42 30 18 eller info (snabel-a) smp-webdesign (dot) dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
18. januar 2007 - 11:10 #1
Jeg kan godt hjælpe jer, men det bliver til mine normale listepriser. Jeg giver ikke rabat når der er tale om en hasteopgave, så ligger prisen på 650kr i timen.

Hvis det ha
Avatar billede cybermike Nybegynder
18. januar 2007 - 11:11 #2
r interesse så kontakt mig på mail@mc-solutions.dk og tlf 405 11 627

Sorry men min laptop syntes lige min besked skulle deles ud over 2 posts :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. januar 2007 - 12:15 #3
i kan prøve at kontakte mig med flere informationer på anders[skabela]alvision[punktum]dk
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
19. marts 2007 - 16:28 #4
du er velkommen til at kontakte mig via jersborg[at]mymcd.dk

mvh.
Jonas Jersborg
MyMcD Systems