Avatar billede ebugz Nybegynder
23. november 1999 - 18:25 Der er 1 kommentar

Gemme Opgaver, i Opgave folder i Outlook/exchange postkasse.

Hej !

Jeg har oprette en postkasse på vores exchange server ved navn xxx, jeg har så tildelt edit rettigheder til mig samt 4 andre. Vi åbner postkassen gennem vores egen postkasse, Det virker også fint, men efter et stykke tid, så kan vi ikke ligge / poste opgaver i xxx opgave folder. Jeg har prøvet at slette postkassen, og så virker den lidt i et stykke tid, jeg har prøvet at give min. rettigheder. Jeg har ingen problemer med at mail til postkassen, eller indsætte ting i xxx postkassens kalender. Den er outlooks standard opgaver formular som bliver brugt.

Fejl besked:
Kunne ikke gemme opgaven, der mangler nogle parameter.
Avatar billede htx98i17 Professor
08. december 1999 - 21:44 #1
jeg tror nærmere at det er din exchangeserver det er galt med og ikke dit outlook.
kan det være fordi du bruger en ældre version af exchangeserver ?