Avatar billede dhc Nybegynder
17. januar 2007 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort problem! måske?!

Hej folk der ude bag skærm'en!

har et spøgsmål ang. mit grafikkort radeon 9600 pro 256mb.

har taget en "ATT Benchmark Results" via. ati tray

http://www.dhc-design.dk/Benchmark.jpg her kan det ses.

spøgsmålet er hvordan mit resultat kan være så lav ? når jeg har de nyeste driver hvis det er noget med det at gøre.

nogle indstillinger der er forkert? kan heller ikke rigtig spille med det uden problemer!

jeg takker på forhånd folkens!
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
17. januar 2007 - 13:02 #1
Tja passer det ikke meget godt? 9800 ligger over dit?
Avatar billede dhc Nybegynder
17. januar 2007 - 13:11 #2
det kan skam godt være, men mit problem at mit ikke kan spille nogle spil uden at gå i sort skærm,

også genstarte // det er ik fordi den bliver for varm for det har jeg tjekket // heller ik noget med driveren at gøre.

så er lidt på barbund!?!
Avatar billede samzon Praktikant
18. januar 2007 - 19:52 #3
Sort skærm kan være et tegn på for lidt strøm, hvilket også´kan få kortet til at gå i en 'begrænset' mode. Er din strømforsyning mon kraftig nok til kortet?
Avatar billede dhc Nybegynder
08. februar 2008 - 19:15 #4
DONE